e-mail címem

grety@gmail.hu

2011. augusztus 21., vasárnap

Gyermekkorom kedvenc ételei

Hegemony77 hívott erre a játékra..

Soha nem voltak nagy igényeim ,kaja téren sem..
A leges legkedvesebb kajám ,már gyerek koromban is a
-paprikás krumpli volt,mai napig is az ha ciki ha nem..:)
Az én drága nagyanyám ételei közül válogattam még párat,mert ő aztán nagyon finomakat tudott sütni- főzni.. nem véletlen ..rengeteg mesét hallgattam tőle , mennyi esküvőn volt  szakács .A kis- pici- öreg néni, múlthéten volt ,hogy   3 éve  itt hagyott minket.
Az egyik szintén nagyon egyszerű étel volt a kedvencem,mindig kértem ,ha ott voltam náluk-ez volt a
-paradicsomos gombóc..
Imádtam még a leveseket..
-húsleves-bableves-babgulyás- krumplileves ,szinte felsorolhatném az összes levest de ezek közül is a legkedvesebb a
-halászlé,
mai napig leveses vagyok,szinte minden nap eszek  ,ha 1-2 nap kimarad már hiányzik..
Imádtam a sütijeit is..
-Túrós pite,kakaós kalács,lekváros bukta
Ennyi...
Mostanában pedig ezeket sütöttem,sajna nincs túl nagy gyakorlatom,de azért elbénázok néha -néha.. 



 
 














Nincsenek megjegyzések: