e-mail címem

grety@gmail.hu

2011. augusztus 15., hétfő

Fém tárca keret..

Gondoltam kipróbálom,úgyhogy írtam is a ( Fabtextiles ) Szilvinek, hogy szeretnék pár darabot kipróbálásképp  és mivel ő nagyon oda figyel a vásárlókra ,már másnap személyesen át is vehettem tőle..
még aznap el is készült 2db..Nem pénztárcát szerettem volna belőle varrni, hanem toll-cerka tartót,így hosszúkás lett..és mivel baglyos táskáim vannak így ezen is ilyen minta  lett ..Anyagát tekintve a Nagyon szép színű textilbőrömből készült ,sajna a fotó nem  adja úgy vissza..
Nem volt annyira nehéz ,mint amire számítottam de azért  eljátszadoztam vele..sőt elsőre oda is ragasztottam pillanatragasztóval a keretet az ujjamhoz elég kellemetlen volt..így inkább végül varrtam:)))))
Még változtatok rajta, de jó kis szerkezet ez a keret, biztos beszerzek még párat..főleg hogy majd lesz nagyobb választék is Szilvinél augusztus végén...



3 megjegyzés:

erzsó írta...

nagyon jópofa darab, a színek igy is nagyon jól mutatnak :)

Mandala írta...

Nagyon nagyom tetszik, imádni való ez a baglyos minta és ez a szín, ez a megoldás.

Grety Gergaly írta...

Sziranszki,biztos jól mutatna horgolt résszel is érdemes lenne kipróbálnod..:)

Erzsó,köszönöm szépen..

Köszi Melinda,nagy bagoly rajongó vagyok,talán azért mert én is egy éjjeli bagoly vagyok!:)