e-mail címem

grety@gmail.hu

2011. március 28., hétfő

Egy jó szó mindenkinek..

Először is köszönöm még egyszer Micinek,Hegemonynak,Mamisunknak,Hekkának és Melindának (akinek ezúttal üzenem, hogy én is ugyan úgy gondolom ,mint ő ..és a cica a talizmánom.:)hogy szóltatok  hozzám egy jó szót..Gréty ezt nem felejti el  :))

Nem panaszkodni szerettem volna az előző bejegyzésemmel, csaj jó volt kiírnom ami éreztem..sokkal nagyobb gondok vannak a világban  ,mint az én csip-csup hüleségeim..  
 
Süni(törpe) készült már egy ideje..maradék modellgyurmából, amit sajnáltam volna kidobni ebből készült a kis pofácska.
A többi része : plüss,welsoft ból.Nagyon apró, tenyérnyi jószág.:)
Ihletet Naka tökepesünikéi adták.:)



9 megjegyzés:

Lora írta...

Ez nagyon cukkiii!!:)

Hegemony77 írta...

Jaaaaj de nagyon édes amikor a nyuszi simogatja!

M-ici írta...

Nagyon édes. Képzeld, én is most fedeztem fel Kata tüneményes sünijeit, és éppen ma szabtam ki hozzá az idomokat, mert annyira megtetszettek, hogy muszáj nekem is sünit varázsolnom.

Mandala írta...

Nagyon örülök, hogy te is így gondolod, és hogy a cicus a talizmánod. A sünike nagyon aranyos, olyan Grétys:)

Grety-G írta...

Köszi Lora,Mónika..:)

Mici,nagyon aranyos picuri sünik ,kíváncsian várom a sünidet,biztos aranyos lesz!:)

Melinda,köszii...:))

Banász Erika írta...

Nagyon édes!
Kedves Grety! Van egy meglepim a számodra tőlem, kérlek fogad el és nézz be hozzám érte! Köszike! Szia! Erika

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Most találtam csak rá a blogodra, de nagyon tetszik, amiket készítesz! :) Követőd lettem, részt veszek a játékodon :)
Az "Egy jó szó" játék keretén belül megjutalmazlak egy ponttal :) http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Nálam is fut egy játék, ha gondolod, nevezz be te is:
http://kedykreativ.blogspot.com/2011/03/kedy-fototarto-jateka.html

Kedy

Grety-G írta...

Kedves Erika!
Nagyon !szépen köszönöm hogy gondoltál rám!

Grety-G írta...

Kendy!

Üdvözöllek nálam ..ok megyek majd játszani!KÖszi a jó szót!:)
Gréty