e-mail címem

grety@gmail.hu

2010. október 29., péntek

Kérdés?

Szeretném megkérdezni tőletek kedves blogos,meskás, lányok ,hogy valakivel előfordult -e hogy elkeveredett a postán az ajánlottan feladott csomagja..?
A mi történetük a következő..Kedves vásárló rossz irányító számot adott meg és persze ez csak az után derült ki ,hogy 1hét múlva sem érkezett meg a várva -várt csomag,hozzám sem jött vissza .Ezután bementem a POSTÁRA ahol rendesek voltak és telefonálgattak de nem derült ki hol van .Egy papírt kell majd kitölteni ami alapján elkezdik keresni  de ehhez el kell telni 10 napnak/munka/ a csomag feladástól számítva. 
A rossz oldala az egésznek az hogy ,ugyan a vásárló el hiszi -e ,hogy hozzám nem jött vissza a csomagja és nem akarom lenyúlni ..
A vicc az hogy amikor bementem a postára érdeklődni ,vettem egy szerencse sorsjegyet amin 10000ft- ot nyeretem közel azonos áron az elkóborolt csomagéval
Mondják azt  hogy nem játszadozik velünk ,sorsunkkal odafen tvalaki, valakik..

5 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez vicces, hogy pont akkor nyertél a sorsjegyen! Nekünk egy ajánlott csomagunk 5 hétig nem érkezett meg a címzetthez, kerestetni kezdtük, és pár nap múlva szólt a címzett hogy megkapta, majd 2 hétre rá a kerestetés visszajelzett, hogy megkapta. Egyébként ilyen esetben kártérítést kell igényelni (ajánlott küldemény esetében). A posta.hu-n a reklamáció-kártérítésnél utánaolvashatsz.

Grety Gergaly írta...

Ugye milyen vicces..bánatomba el is költöttem mind anyagra:)
Köszönöm a válaszod,kis reményt kezdtem el látni, hogy elő kerülhet.

Grety Gergaly írta...

Mici!

Ez az amit nem értek,miért nem jött vissza?

Nelli írta...

Gréty!Ne légy szomorú, biztos előkerül.

Grety Gergaly írta...

Köszi Nelli,nagyon kedves vagy!:)