e-mail címem

grety@gmail.hu

2010. október 24., vasárnap

Buci babuci:)

Ő lenne az  egyik Buci babucim Cabbage Rot ,régi darab...
Mostani babám Lili Róz ,buci baba ihletésével készült
Hatalmas szemekkel .nyuszi szájjal.:)






     


Már olyan régóta szeretném megmutatni sapkagyűjteményem  legértékesebb darabját.
Dévényi Tibi bácsitól kaptam,nyertem ,aláírással ahogy kell.Akaratom ellenére,húztak fel a színpadra
és még szerepelni is kellett.A sapkát végül úgy nyeret meg hogy 3 * egymás után ki kellett mondani
hogy  : sárga bögre görbe bögre..  meglepő mód sikerült ...:)) 

6 megjegyzés:

Nelli írta...

Gréty!Tudtam, hogy ma hozol valamit!
Lili Róz sapis képen egyszerűen meseszép.De szeretnék gyermek lenni.:-)
Poncsó van rajta?
A sapihoz gratula Neked!

Grety Gergaly írta...

Köszi Nelli!:)

Nem,nem poncsó , köpeny ..

Nelli írta...

Annyira ötletes!!

Grety Gergaly írta...

A lelógó bigyók sálként funkcionálnak,gyerek méretben is el szeretném készíteni,ez volt a próba darab..meg a sapka is próba darab a sildjébe vékony szivacsot tettem és szerintem tök jó így, ebből is készül hamarosan gyerek méretben csak más formában kisfiúnak..

Mandala írta...

Nagyon cuki baba, és ez a nyuszi száj. Tényleg olyan nyuszis lett tőle. A ruhája is csodás.

Grety Gergaly írta...

Köszi Melinda..:)