e-mail címem

grety@gmail.hu

2010. november 17., szerda

A postás aki egyszer sem csenget..:)

Tegnap csomagom érkezett ,amikor is szorgosan dolgoztam itthon a műhelyemben..azt tudni kell hogy a csengő olyan hangos, hogy már több szívrohamon túl vagyok ..
Tehát valószínűnek tartom ,hogy  postásunk a vaskapun kopogtatott,mert hogy be nem csengetett az biztos,így csak egy értesítőt találtunk a postaládában.
De a lényeg hogy most haza hoztam őt...Rozit a szépséges egérlányt akit Szarvasmici játékán nyertem..Nagyon szépen köszönöm Micinek! ! Mostantól itt fog velem dolgozni.
Össze is barátkozott Poppyval és őrületes csevegésbe kezdtek..
hogy fogok így ma dolgozni ?:))

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Szerintem tarts egy hosszúúúú ebédszünetet! :)

Grety Gergaly írta...

Mici,nagyon profi munka egyébként ,gratulálok,nagyon fogok rá vigyázni!

Móni! Jelentem.. a szünet megvolt,több órás.:)Na de szombat vasárnap is melóztam..

Nelli írta...

Gratula Gréty a nyereményhez!:-)

Grety Gergaly írta...

Köszönöm Nelli..
Régebben soha nem nyertem ,mostanában azonban többször is..Lehet hogy lottoznom is kéne.:)