e-mail címem

grety@gmail.hu

2010. február 7., vasárnap

Cica mánia

Ismét cicákat varrtam.
Ez a fajta cica nagyobb népszerűségre tett szert.
Sajnos én nem láthattam,de a párom aki alkalmi postás szerepet vállalt és elvitt egy csomagom,szemtanúja volt  egy kislány és egyik cicám kibontakozó barátságának,állítólag nagyon örült neki.






Sikerült nagyon jó anyagokat vennem.Elfogyott a baba testhez használt  anyagom és sehol a környéken nem találtam olyan méterárút ahol kaptam volna,még halvány rózsaszínű pamutot sem találtam.
Egyszer csak eszembe jutott,hogy Szarvasmici blogjában olvastam ,hogy Bp-en van egy pamut gyártó ahol minden féle színeben lehet kapni pamutokat,plüssöket..A bolt elég közel van hozzánk
úgyhogy meglátogattuk.Nos ennyi anyagot nem láttam még életemben,azt se tudtam hova nézzek.
Választani is nehéz volt,mert egy színnek több árnyalata is van és mind gyönyörű.
Melegítő nacihoz való anyagot is találtam,jó minőségűt,ennek is nagyon örülök,melegítőket is tudok majd gyártani.Természetesen baba test anyagot is tudtam venni többfélét is,választani alig tudtam.
KöszÖnöm Mici ,hogy megosztottad velünk ezt a méteráru forrást.
MINITEX BP Soroksári ut 110.

1 megjegyzés:

Grety Gergaly írta...

Köszi Mici! Tényleg csúcs a hely..:)